Visar inlägg med etikett Mission. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mission. Visa alla inlägg

7 feb. 2009

Kort och gott, snart hemma igen

Nu har vi fått biljettbevis att Vanhin HedbergCarl kommer hem 1 april.

Och det är inget skämt.

Det skall bli härligt att träffa honom efter 2 år.

Undrar vem som är mest trunky, det är nog pappa ändå. Vi hör att han jobbar hårt än så länge och vilken välsignelse att han tycker om livet i Finland.  JAH