Nu har vi fått biljettbevis att Vanhin Hedberg kommer hem 1 april.
Och det är inget skämt.
Det skall bli härligt att träffa honom efter 2 år.
Undrar vem som är mest trunky, det är nog pappa ändå. Vi hör att han jobbar hårt än så länge och vilken välsignelse att han tycker om livet i Finland. JAH